Rey Muerto herrian bazkalondoko kuluskan dago jendea Juana bere seme-alabekin eta poltsaz zamatuta etxetik ateratzen denean. Lehioak zabaltzen dira. Juanak ihes egiten du antza. Norbaitek senarrari abisu ematen dio. Juanak pistola bat darama. Lucrecia Martelek izenpeturiko argentinar laburmetraia honek hamairu minutu irauten ditu. Berak kontatzen duenez, behin zine-aretozain batek honela esan omen zion, "andre, zeure pelikulak gizonezkoak toki txarrean uzten gaitu". Beste batzuk feministatzat hartu zuten. Egileak hauxe erantzun zien, "Ez dut uste emakume inteligenterik dagoenik feminista ez denik".