Juan Alejandro Ramirez, antropologo, argazkilari eta zinegile peruarrak "egunkari bisual" bat denaren 35 minutu hauetan Benin, Afrika Mendebaldarrean igarotako bi hilabete laburbiltzen ditu. Bidaiari bakartiak betirako misterio hutsak izango zaizkion hainbat gauza bizitu zituen. Juanek kontatutakoaren arabera: "Me dicen Yobo soilik distantzia batetik begiratuz egin daitekeen filme mota horietakoa da. Distantzia horrek Hirugarren Munduan guztiak esperientzia kolektibo baten partaide garela jabetzeko ahalmena ematen digu".