Sei polizoi kolonbiar itsasuntzi batean gordeta doaz Estatu Batuetarako bidean. Egun batean polizoi horietako baten istripuak ezbaia sortuko du besteen artean: lagunaren bizitza salbatzen ahalegindu, barkuko kapitainari laguntza eskatuz edo untzian daudela agerian utzi gabe, haren zoritxarraren aurrean ezikusiarena egin eta beste bostak besterik gabe portura iritsi?. Ciro Duran errealizadoreak premiazko galdera bat mahaigaineratzen du: Zer da lehenago, elkartasuna edo norbanakoaren ametsak?.