1926an, Kolonbiako mendialdean, mediku gazte batek begi-lausoen ebakuntza egiten dio herriko urketari zaharrari. 50 urteetan itsua izan den Bernabék egundoko esperientziak bizituko ditu ikusmena berreskuratzean, Patricia Cardosok, zortzi urterekin behi lodi eta argalei buruzko dokumental bat egin zuenak, 50 minututako erdimetraia honetan kontatzen duenaren arabera.