Luis Alberto Lamata zuzendariak bere pelikula "halabeharra eta gerrari buruzko istorio" baten moduan definitu du. Desnudo con naranjas-en ejerzito liberaleko kapitain indio batek eta armada federaleko soldaduen atzetik zihoan emakume zuri batek beren patuak gurutzatzen dituzte. Gizonari eskuetara objetu magiko bitxi bat helduko zaio, ausazko jokuetan zorte ona ematen diona, baina haren ordainetan Deabruari garesti pagatu beharko dio. Filmean R.L.Stevensonek ezezik, Barloventon entzundako kondairek ere eragina izango dute.