Komedia espainiarrari ikutu berri eta freskua eman dion Manuel Gómez Pereirarena da Boca a Boca. ¿Por qué le llaman amor cuando quieren decir sexo? zuzendu zuenak lan polita egiten du kameraren aurrean dituen aktoreekin. Javier Bardemen ondoan badira antzerki monstru sakratua den Josep Maria Flotats, Hollywoodek beso zabalik jaso duen Aita Sánchez-Gijón eta artisten ordezkari ero ta bihotz onekoarena egiten duen María Barranco. Agentzi erotikoan, telefonoaren alde honetan, Candela Peña.