Juan Sebastián Bollaín, filme honen zuzendaria, On Luis Bollaín Rozalem semea da. On Luisek miretsi egiten zuen Belmonteren artea. On Luis notarioak zazpi liburu idatzi zituen zezenketaren magiaz. On Luisek ia dena kontatu zion Juan Sebastiani Juan Belmontez. Enriquetak, maitatu zuen azken emakumeak, aitak esan ez zituen hainbat sekretu azaldu zizkion zinegileari. Filmea Belmonteren lehiakide leial eta paregabea zen Joselito toreroaren heriotzaz hasten da. Heriotz horrek Juanen artea betikoz markatu zuen.