Tangoaren eta honen inguruko munduaren magiari buruzko pelikula bat da, kantatzeko modu bat eta dantza bat mintzagai izateaz gain, herrialde baten eta azpimundu bitxi eta ezberdin baten berri ematen digularik. Inoiz Arrabal, Gardel.edo "La Comparsitaren" dantza txorigaldu horrek hunkitu bazaitu, derrigorrez ikusi beharreko pelikula duzu hau. Eta hau guztia zertan datzan ez badakizu, ikus ezazu pelikula eta tangoaren mundua musikaz haruntzago doala ohartuko zara.