Gogorra bezain gozoa da Soldados eta La conquista de Albania filmeak burutu zituen Alfonso Ungriaren azken lana. Bi gazteren bizitza,amodio eta herioaren aurrean. Aktoreak Espainiako zineman agertu diren hasi berri bikainetako bi, Zoe Berriatua eta Elena Anaya, dira. Ondoan, eskarmendu handiko bi izar, Imanol Arias eta Julie Carmen. Komedia sekulakoetan aditua den Joaquin Oristrellek gusto samina ezarri zion gidoiari zine argazkiaren maisua den Hans Burmannek pelikulak eskatzen zuen tonu mindua sortu zuelarik.