Luzez desagerturik, Bruselako Cinémathèqueko Jacques Ledoux 1986an, han hemenka zegoen materiala erabiliz, berriztatze lanean hasi zen. Horrela, Feyderrek eta bere emazteak eginiko saio ederra salbatu zen. Halare, kopia horrek ez zuen ez ertatitulorik ez eta kolorerik ere. Beranduago, Moskun aurkituriko azetatozko beste hiru erroiluren laguntzaz, Amsterdameko Filmategiak zinemaldian eskeintzen duen bertsioaren moldaketa bideratu zuen. Minutu exkas batzu baino ez dira falta berriztatutako 2.500 zeluloide metro hauetan.