1.994ean, Time aldizkariak Zhan Yuan datorren mendean mundua gidatuko duten gazteen artean aipatu zuen denon ahotan izan zen zerrenda batean. 1.963an jaiotako zinegile hau Asian eta Estatu Batuetan txalotu dituzten bideo musikal askoren zuzendari eta ekoizlea da. 1.995 urtean Rotterdam harrapatu zuen ezustean Erzi filmearekin. Ondo baino hobeto ezagutzen duen Beijing hirian bizi den famili honen erretratuak hainbat garaikur garrantzitsu lortu zituen bertan.