ELOY DE LA IGLESIA
Marcos (Juan Diego) alderdi eskuindar bateko militantea, TB.ko aurkezle ezagun bat dugu eta Ana Belenek antzesten duen pertsonaiarekin ezkonduta dago. Beraien arteko harremana gaizki doala ikusirik, seme bat izatea erabakitzen dute, horrek elkartuko dituela uste baitute, baina haur hori hilik jaiotzen da. Tragedia horretaz ahazteko oporretara doaz eta han jaberik gabeko txakur bat aurkitzen dute. Orduz geroztik, horrek andrearekin gero eta harreman estuagoak izango ditu.