ELOY DE LA IGLESIA
Gaztetatik haur antzerkian interesatuta, Eloyk 22 urte zituelarik errodatu zuen bere lehen filmea. Horretarako fantasiazko literaturaren hiru ipuin klasiko aukeratu eta egokitu zituen: H.C. Andersenen Itsas lamia, Grimm anaien Deabruaren hiru ileak eta L.F. Baumek idatzitako Ozeko aztia. Filme honen zenbait eszena Zarautz, Hondarribia et Irunen errodatu zituzten. Lan egin zutenen artean, baziren euskal aktore batzuk ere, Sergio Mendizabal tarteko.