Komunismoaren aurka, Hollywoodek munduko polizia guztiak elkartzen zituen. Oraingoan, Scotland Yardek eta FBIk Kaliforniako hegoaldean egin beharko dute mankomunean borroka. Traidoreak daude han eta Gordon Douglasek primeran eusten die misterioari eta akzioari tonu dokumentalari errefus egin barik. Dialogoek indar nahikoa daukate, aktoreek gogor iharduten dute eta kontalariaren ahotsak istorioa sinesgarri bihurtzen du.