Jane Eyre eta Mary Poppins zuzendu zituen Robert Stevensonek esku onez erabili zuen iraganean "okerreko" bidea hartu zuen gizon ezkondu berri honen trajedia txikia. Komunistak dauden une eta gunetan gangsterrak imajinatzen baditugu, hau filme beltza dugu, akziozkoa, kriminala. Ez da falta "femme fatal" horietakorik, ez iragan horri keinu egiten dioten esaldi maltzurrak, ez esanahi bikoz beteriko itzalak, ez San Francisco hiriko aldapa leiendakoen irudi ikusgarriak, ez eta kai eta portuko giro kresaltsua.