Erroman etxera noiz itzuli zain den koronel beso bakarreko bat Vienara bidaltzen dute bertan, sobietarrak Errusiara bueltatu nahi ez duten horiek bahitzen ari direlako. Salbatu beharreko neska da Janet Leigh. Ethel Barrymore, aldiz, monastegiko lekame bulartsua eta Angela Lansbury, militarraren laguntzaile arduratia. Miklos Rozsak sortu zuen filmearen musika, Helen Rose jostun maila handikoak jantzi zituen bertako emakumeak eta dekoratuez arduratu zen Cedric Gibbons jeinua aipatua izan zen Oskarretako zerrendetan.