Zinemaldiak omendua izan zen William A. Wellmanek dokumentu kutsua eman zien pantailan Igor Gouzenko ofizial sobietarraren oroipenei. Soinu bandan, Alfred Newman musikagile parekaezìnak Errusiako musika herrikoia moldatu zuen abilezia handiz. Charles G. Clarke arduratu zen zuri beltzezko argazkiaz eta ekoizle lanetan Hollywoodeko jaun garrantzitsua aurkitzen dugu, 20th Century-Foxeko Sol C. Siegel.