Egun, Marten bizitza ba ote den eztabaida pil pilean, dago. Gizakiak betidanik begiratu izan du planeta gorria liluraz eta izuaz. Filme honetako emakumeak beldurra dio gerra babesten zuen jainkoaren izena daramalako. Senarra, ostera, harremanetan hasiko da planeta urruneko indar adimentsu batekin... errusiarrak zelatan, eta inbidiaz direlarik. Martetik datozen notiziek mundua kolokan jarriko dute baina ustekaberik handiena esperoan da Marteko eraztunetan. Fabula honen antzezleen artean, TBko Mision Imposibleko Peter Graves.