"Komunistak" ziren orduan Hollywooderako existitzen ziren gaizkile bakarrak. Gainerakoek errez lortzen zuten barkazioa baldin eta "lokamuts gorria"ren aurka borroka egiten bazuten. Widmardek barkazioa bereganatuko du umore on eta argazki fineko filme honetan baina guk erne egon behar dugu Thelma Ritter agertzen den bakoitzean. Itxurazko hilobirako diruaren truke, poliziari informazioa pasatzen dion kaleko emakume hori izugarrizko pertsonaia da. Eskubide osoz izan zen izendatua Oskarrerako.