Erritmoa du akatsgabea Cinemascopen filmatua izan zen lan honek. Nunnally Johnson artisau trebeak filmea zuzentzeaz gain, gidoi mardula idatzi zuen Jed Harris eta Tom Reedek asmaturiko kontakizun baten gainean. Jatorrizko ideia aipatua izan zen Oskarretako izendapenetan. Pelikula honetan argazki zuzendaria El telón de aceroko Charles G. Clarke bera da baina oraingoan, kolorez egiten du lan.