Greta Garboren osperako hainbat eta hainbat filme sortu zuen Clarence Brownekin egiten dugu topo La senda tenebrosa zuzendu zuen Delmer Davesen lan honetan. Clarence Brownek ekoizpenaren ardura du erromantizismoz blai dagoen draman. Garai hartako zine aldizkari guzti guztiek Clark Gable eta Gene Tierneyen artean amodiozko istorioa bazegoela zin egin zuten. Gezurretan ari ziren, ordea. The King izengoitiaz ezaguna zenak Carole Lombard maite zuen. Laura izan zenak, berriz, John Kennedy zuen maitia.