Katoliko sutsua den familiak espantuz hartzen du semea komunista delako berri mingarria. Hollywoodek sekulan ez zuen sobietarren ideologia besarkatzen zuena horren basa, horren era zikoitzez erabili. Seme gorria errabiak jotako txakurra dela dirudi. Aktoreen artean, Broadwayeko tauletan jainkosatzat miresten zuten Helen Hayes. Lan honek behar zuen argia aurkitu zuena Harry Stradling argazki zuzendari mitikoa da. Istorioa asmatu zuen Leo McCarey finalista izan zen Oskarretan.