Austrian filmatua, abenturazko filmea dugu hau nahiz eta Gerra Hotzaren hatzaparrek hartua izan. Libertatearen bila Txekoslovakiako muga igaro ahal izateko zirko honetako artistek antolaturiko erromeria ahalmen osoz jasotzen du kameraz Kazanek. Ihesari emanak badiren arren bada amodio jokuetan ibiltzeko paradarik. Gloria Grahame marabilosoa, kasu, inguruko gizonekin dabil hizki-mizkietan. Frederich Marchek, aldiz, ez du jolasteko astirik. Nerbioso dago Cameron Mitchell ezkutuko traidorea dela uste duelako...