Benetako FBIko Matt Cvetic agenteak berak lagundu zion Crane Wilburri gidoia osatzen. I Was A Communist For The F.B.I dokumentalen mailan izan zen finalista Oskarretako lehian. Estrenatu zenean Variety aldizkariak gogoz txalotu zuen. Suspentse egiazkoa eta zirrara sekulakoa zituen pelikula zela aldarrikatu zuen. Datu txiki bat: "satorrak" filmearen eszena pisuzko batean Hollywoodeko hainbat gizon eta emakumeren bizitzak hondatu zituen Amerikaren Aurkako Ekintzen Komitearen aurrean egiten du bere traizioaren azalpena.