Victor Saville Ingalaterran jaio zen. Bertan, gidoiak idatzi zituen, ekoizle lanetan aritu zen eta zuzentzeari ekin zion. Aberritik joan aurretik, Alfred Hitchcockekin batera sortu zuen 1923ko De mujer a mujer filmearen argudioa. Hollywooden, Metro-Goldwyn-Mayer reko estudioetan langilea izan zen. Hantxe, Arthur Hornblow jr ekoizle bizkorrak hala agindua, drama borobil eta sinesgaitz hau egin zuen. Irudietan, estrainekoz elkarturik, Ivanhoe izango zen Robert Taylor eta emakume osoa bihurtzen ari zen Elizabeth Taylor andereñoa.