During their wedding, Morris and Wendy lose their ring, their friends and their hopes. All they wanted was essential things that provide the middel-class life: a video, a mixer and potter plants, but they turned out to be much more elusive than they thought, particulary when all they get as a present are two tickets for the ballet.