Elena has lived happily with her parents in Chihuahua up until the age of 18 when suddenly a tragedy occurs: her mother runs away with a friend of the family; and her father commits suicide. Elena, a dance student, goes to ciudad juárez and tries to find a job but men everywhere only want to take advantage of her. Hungry and jobless she meets Lucio, and old friend who, under the pretext of finding her a job as a secretary, gets her drunk in a cabaret and hands her over to Rosaura, who in turn, drugs her in order to put her to prostitution. Elena has to accept her gate and is a success as cabaret entertainer and dancer, although she compensates her rage by figthing over absolutely anything with her colleagues. One day, Elena sees the man who seduced her mother int he cabaret and hits him over the head witha botthle. as a punishment, Rosaura orders her henchman, "El Rengo" to scar Elena's face, but Lucio steps in, hits the henchman and runs away with the girl. Meanwhile, Lucio is planning the robbery of a jeweller's shop with his accomplices but makes the mistake of hitting one of them who betrays him to the police. When Lucio is arrested, Elena escapes to the capital where she becomes a sucessful cabaret dancer.