In Salón México, an important slow dancing competition is held which is won by Paco "Pachuco" and his partner Mercedes, a cabaret dancer. Mercedes demands the prize money, but Paco gives her the trophy and goes to a hotel with the money and another woman. When they are asleep, Mercedes enters the room and steals the money. She has her sister's college fees to pay. paco beats her up. Lupe, the goos policeman, knows the whole sotry and takes vengeance on Paco. But Beatriz, Mercedes' sister, has problems and her family doesn't know what she does for a living in the Salón México. Things become complicated.