Forbicioni familia ondoko hauez osatzen da; aitak berrogei urte inguru ditu eta amak egun erdiz bulegoan eta beste erdiz etxean bost semen zaintzan dihardu. Baina familia builosa honi beste norbait datzekio: Parisetik Mignon izeneko lehengusina iristen da. Clarak, Giorgioren emazteak, lehen unetik gorrotuko du bisitaria, Giorgiok aldiz honen izakerarekin liluratuta gerau eta modiozko harremana hasten du iritsi berriarekin. Giorgio itsututa dago nerakerkin, lehen barakkik sentitzen baitzen. Haatik mignon Caiorekin sartzen dio ziria, eta bien arteko harremana hautsi egingo da. Hain sentitzen du bere burua bakarrik, suizidioaren ideia datorkiola.