Berkley matrikula eskaria atzera bota eta Inmigrazio Sailak AEBetatik kanporatzea erabakitzen du: egoera honen aurrean Sueri berarekin ezkon dadin eskatzen dio, berau baita han ezagutu duen neska bakarra. Induak, desesperaturik, 5.000 eskaintzen dizkio, eta neskak eskatu egiten dizkionean, lapurtu egin beharko dituela erantzuten dio. Txapuza halakoa egin eta poliziarengandik ozta-ozta aldegiten dute. Abentura txiki onen ondorioz harremana estutuz dihoa. Vikram berehalakoan atzerriraturik dakusa bere burua, baina Suek erabaki oldartsua izango du. Film hau ez da oraindik Estatu Batuetan estreinatua izan.