Istorio honek hiru pertsonaia ditu, Equis, non ibili eta gero utzulian dagoena; honen lagun Taxi, taxi bat gidatuz diharduen rocker-ohia berau, zeina ziutateko bizimoduaz eta neskak abandonatua izanagatik, erozorian dabilena; hirugarrena Evax deitzen da, egundolo mezularisa ausarta, eta negozio handitan sartu nahi lukeena.