Neguko gau batez, elurrak hiria estaliz dihardu. Heinz Kamp, 60 urteko alargun eta lanik gabeko kontulariak, ezin du lo hartu. Osteratxo bat ematera atera eta kanposantuan dabilelarik,neska batekin topatuko da. Neska jantziz motz eta are motzago dabil diruz. Hortaz, bere pisuan babesten du. Biharmunean, presaka irteten da kalera; gau horretan etxera itzulian atea bertan behera botata dago. Baina etxe barenan dena txukun.
Neskaren izena, Claudia, besterik ez daki. Emeki-emeki, neska buruan sartuz hasten zaio. Gau batez, Claudia itzulia da baina arazo bitxi eta misteriotsua kondatzen dio. Kamp lagundu egiten dio, neskarekin erabat konfidaturik ez egon arren.