Shen Cogwen idazle ospetsuaren Xiao Xiao eleberriaren adaptapena dugu. Nobela, berez, joan den mendekoa izanik ere, bikainki izkiriaturiko amodiozko trajeria betetan datza.
Xiao Xiao haur batekin ezkontarazia izaki, bere familiarentzat lan egiten diharduen laborari batekin maitemindu eta haurdun geratzen da. Langileak izuikaraturik ospa egiten du. Familiak Xiao Xiao onartzen du atzera eta haurraren heziketa permititzen diote, bere senarraren anai txikina deka aldarrikatuz. Semea ezkontzen zaion egun berberan, ziutatean graduatu berri den senarrarekin ohera dadin eskatuko diote.