Gau bere baketsua dirudi, aire garbiak lotaldi lasai eta indarberritzailea iragartzen dio non bait. Ostetzeko giroa bestelakoa da ordea, bertan dauden etxetiarrei nalabaiteko anbiguotasuna somatzen die, inguru giroa asaldatuz dihoalarik.
Apopiloek beren zaletasun ezkutuak obratzen dituzte, eta ordezkari komertzialak beste horrenbeste saiatzen du. Gau ahaztezina izango da, amodioz eta ikaraz betea. Gau osoz iratzarturik, eguzkiaren lehen printzekun abiatzen da, "Wilder Mann" ostetze aurrean abere merkatua prestatuz dihardute. Herritik abiatu arren ez da oso urrunera iritsiko.