Hirugarren mundua hasten deneko Europako mugatik gertu, Doc bizi da. Orain dela hamar urte, gaitz bat harrapatu zuen Afrikan. Medikuen diagnostikoaren arabera kolera litzateke, baina Doc-ek badaki ez dena hori berak nozi duen gaisotazunaren egiazko izena: desitxaropena baizik. Galdutako idealak ahantzi ahal izateko edanera jatzen du. Munduaren bestaldean Jimmy bizi da, motozale amorratua berau, egin batez hilik suposatzen duen aitaren eskutitz bat kausitzen du. Moto gainean muntatu eta aitaren bila abiatuko. Nonahi izanik ere, Doc eta Jimmyk elkar topo egingo dute.