Pantarej, filmearen protagonista, urte askoz drogak hartzen ari den mutiko bat da. Bere aitak arrai txikiz betetako akuario bat dauka, hau bere pasioa izanez eta anaiak etorkizun eroso bat asegutatzen saiatzen da. Pantarej eta Zito-k (bere laguna), narkodependentzia haundiagoa izan drama ere gogorragoa bihurtuz doa. Pantarejek, hospital beteko kutxa blindatu batetik, narkotiko kantitate haundi bat ohosten du. Poliziaren talde berezi bat "merkantzia" bilatzen ari da droga trafikoaren puntu guztietan. Pantarej, drogazaleak suspertzeko zentru batera doa. Zitoren heriotza eta drobik tenienteak zentrura egindako bizitaren ondorioz, Pantarejek alde egiten du, bera bezala drogazalea den ume batekin. Sobredosi batek umea hiltzen du. Pantarejen trajedia, semaforo gorriz kale bat gurutzatzean osatzen da.