Granoz betetako gazte bat, hiriko kaleetatik paseatzen ari da. Fotografiko estudio batean sartu eta lehen jaunartzearen soneko batez jantzirik dagoen neskato baten argazkia haundiagotu dezaten eskatzen du. Taberna batean sartu eta kafe bat eskatzen du. Han bertan, abokatu izateko azterketak aprobatu dituen gazte bat, bere emaztegaiakin hizketan ari da. taxista bat, kaleetan zehar gidatzen doa, bezeroen bila. Mozkor batzk hurbildu eta alde egiten du. Hotel baten pareangelditu eta granoz betetako gaztea taxian sartzen da. Hiringuru batera joateko esan eta han hil egiten du. Haztea kondenatua izango da. Abokatu gazteak epailari, esperientzidun abokatu batek defendatu izan balu, sententzia desberdina izango zitekeen, galdetzen dio. Honek ezetz erantzuten du. Gartzelan, borreroa soka preparatzen ari da. Urte batzuk lehenago, granoz betetako gaztea traktore gidari batekin mozkortu egin zen. Honek bere arreba txikia traktorearekin harrapatu zuen. Hau gertatu ez balitz, behar ba da ez zitekeen gartzelan egongo. Baina han dago. Legeak agintzen duenez urkatua izango da.