Krishna, hamar urte dituen gazteak, lan egiten zuen zirkuaren arrastoa galtzen du eta patriketan geratzen zaizkion rupia eskasekin Bombayrako trena hartuko du. Hiri honetan putetxeak, polizia, eroak, droga, haragi nahiz edonolako trafikariak eta aurrera atera saio den bere adineko haur mordoa dago. Lanik miserableenetatik hasi eta piskanaka kale arloteen jerarkiak gora igoko. Ezagunak egiten ditu, eta hala nola, bere egoera hobetzen hasia denean, lapur eta estafatzaile profesionalen biktima izango da. Erreformategi batetan sartua, ihes egiten du, baina ziutate kaotiko bezain erraldoiaren barnetara murgildurik izango da atzera.