Johnnyk -Panic lagunentzako- sinesten duenaren arabera, kartzelan egotea Hegoafrikan bizitzea bezalatsu litzateke. Azal zuriei lapurtzea baita, izan ere, berea duena berreskuratzeko modu bakarra. Inongo ilusiorik ez daukalarik, sistemaren hatzaparretan eroriko da. alabaina, bat batean, aldaketa sortzen zaio. "Apartheid" aurkako militante taldea ezagutu eta hasieran pentsatutakoaz damutzen hasiko da. Lagunik gabe, bakardadean espetzeratua eta lider politiko bati informazioa ematen ez baldin badu heriotzaz mehatxaturik, Johnnyk hasierako printzipioei uko egingo die.