Diddy Gillespie, jazzeko tronpetalari mitikoa, La Habanara heltzen da; izan ere, bere chizko inguruaz, bau musikalki baita politikoki ere, nahiko urrun dagoen tokia. A Night in Havana izeneko musikaldi batetara gonbidatua delarik, Fidel Castrok berak ematen dio ongi etorria. Alabaina bere bisitako unerik biziena bere musika eta Arturo Sandovalena nahasten direnekoa litzateke, "salsa"-ko beste interprete batzuk parte, jakina. Bi talentu hauen bat batekotasunaz errealitate bakar eta errepikagaitza sortu zen, zineak Historiarentzako gorde duena. "15-20 urte barru -Dizzyk dio- "Brail, Cuba, India eta Estatu Batuetako musikak fusionatu egingo dira". "Eta", irribarre zabala erakutsiz, "ni han izango naiz".