Industriaren krisialdia Ingalaterrako herriska batetaraino heltzen da eta gixonezkoez osatutako familia bateri latzean oso eraginen dio. Chunder-ek, aitonak, zahartzaro bakartia biziz, edanera joko du garai bateko gomutak ahantzi ahal izateko. Bed, aita, Stone Cross errotatik kaleratua izan da, hala ere etxekoak sostengatu behar ditu. Billek, semeak, etxetik bahis eskolatik alde egiten du, giro kutsagarriko tokiak deritzelako. Gauetan, oraindik inork ikusi ez duen animalia musteriotsu batek baratzetan hondamena sorti eta etxaldetan abereak akabatzen ditu. Protagonista basorantz abiatuko zaigu, basapizti mehatxagarria aurkitu eta beroni aurre egiteko asmoz. Azkenean, bere askatasunaren aldeko borrokan diharduena erreparatzen du.