Beren eztaia bitartean, Morrisek eta Wendyk eraztuna, lagunak eta ilusio guztiak galtzen dituzte. Erdi mailako bizimodua eraman ahal izateko oinarrizko gauzak besterik ez zituzten nahi: bideoa, Magimix nahasgailua eta palmondo bat, baina hartara ohartuko dira gauza horiek esklusiboegiak direna, batez ere eztei opari bakartzat balletera joateko darrera pare bat izan dutenean. Baina bikote perfektua aurkitzerakoan, dena aldatzen da. Walter-ek eta Julian-ek ezkondurik ez egon arren, ametsetako bizimodia daramatzate.