Franz, eskolako lagun batekin aurkitzen da eta honek, lehen bezala, beste lagun batzu aurkezten dizkio. Baina dena aldatu da, bere harremanak, festak... Antsia berataz jabetzen ari da gutxinaka. Schobert-ek, sentikortasun haundiko gizona, bakarrik, sentimental adiskidetasun paktu baten bidez, bizitzeko gogoak berreskuratzen laguntzen dio.