Abenduko gau batez, Franken gorputza Josephinen oinetan erortzen da. Frankez arduratu, zaindu eta laztan egingo dio. Bakarren batzuk ordea ez dute hau begi onez ikusten: Agolphe-k, Josephinen lagun zaharrak esaterako, baina, are gutziago "gainantzekoek".