Emakume batek ezagutzen ez duen gizon baten etxera iristen da. Bere lagun batek pasa dio heldidea, tokiren bat aurkitzen duen bitartean behintzat, bizileku bat izan dezan. Emakumeak bi maleta daramatza berarekin. Hauetako batean, ezku bizidunak dakarzki, kontzientzidunak, jolaskor bezain hunkigarriak, animalia zentzudunak bailiran.