Zenbateraino ordain liteke aurrerakunde teknikoa? Hauxe litzateke filmaren funtsezko galdera, zeinak exalola eta bortizkeriaren fase desberdinak azaltzen bait diskigu. Irlatxo batetako armonia (giza komunitate, animalia eta landareak barne) kanpo eraginaren ondorioz astindua gertatzen da, "paradisua" infernu bilakatuz.