Paradisia hamabi minututako laburmetraia independientea dugu, animazioz betea delarik, protagonistaren iraganbide psikologikoa deskribatuz giharduena. Azpikontzientea azaleratzen zaio; bere inguruari bizi emanez, estatua, itzal eta uraren isladen izakera somatuz, nonbait.