Igande arrats lasai batean gaude, erdilotan den holandar ziutateko ubide pintoresko baten aldoan. Etxe batetato atea zabaldu eta emakume eder bat azaltzen da atarian. Eskailerak jaitsi eta eguneroko osteratzoa egitera abiatzen zaigu. Ikasle bat alboratzen zaio.