Fil mhau zinegile gazte batek gauzaturiko ohi ez bezalako esperientzian datza, zeinak gizakien aurpegiak Super 8an filmatuz, beti ere "erretraturik" ager daitezen lortzen baitu. Zine mutua eta prokatzailea guztiz, pelikula honen bilakaeran Godard, Wenders, Arrabal, Scholondorff, Marustka, Dermers, Fuller, Terry Gilliam, El Indio Fernández, Tanner, Scola, Oshima eta beste batzuren "interpretapenak" azaltzen zaizkigu.