Stormy Monday idatzi eta burutu asmo egin zuenean, aurrean aipatutako elemento guztiak Newcastleko jazz-klub batetara egokitzen ditu, non poloniar jazz orkestra batek amerikar jazzaldi batetan joka diharduelarik, bertako garbiketaz arduratzen den gaztea, amerikan lirain batekin amoratzen baita, neska hau kluba erosi nahian dabilen gangster baten irakasle-ohia delarik.